Panjat.......

Addean dah boleh jalan...huhu...dah besar anak ibu.... nanti aku upload video anak2 aku ...aku masih tak diploma lagi bab upload video dalam blog ni. Sungguh ketinggalan train aku ni. Orang lain dah naik MRT, aku masih railways lama...haha

Tengok jela aksi dia semalam. Terkejut beruk aku usai solat maghrib... dia dah ada kat atas katil double decker kakak dan abang dia....kus semangat tapi comel la pulak aku tengok so aku capture the moment....hehe..tambahan ada Abang tolong temankan Addean so okla...
tengah cuba sentuh langit..kononnya...

hi Ibu...muka sardin je panjat katil..abang setia jaga adik

gayatnya

sini pun sama gak tingginya

Lagi apa lagi hah... perkataan kegemaran dia... Allahu akbar Allahu akbar.... allololololo...sejuk perut ibu mengandungkan Addean oi.....

Lani dia dah pandai panggil2 nama orang...
Ayah - aiyah...
Opah - apah
Kakak - tatak
Abang - bam
>
>
>
Ibu - aiyah... ..uhuk...

Sedih....lambat lagi nampaknya dapat dengar dia panggil Ibu walaupun awal2 dulu dia pernah panggil AAAAABU.....




No comments:

Post a Comment