Mendidik anak



Apa yang diketahui
Apa yang berlaku
·         Didik anak dengan cara lembut
·         Aku gagal kawal amarah
·         Tegur anak dengan berhemah
·         Suaraku selalu high pitch
·         Tunjukkan teladan yang baik
·         Aku sentiasa berusaha tapi…
·         Sentiasa ucapkan penghargaan
·         Aku amalkan walau coit je effort dia
·         Sentiasa peluk anak
·         Hari2 aku buat.. even depa takmo pun
·         Bersama mereka susah dan senang
·         Aku ibu bekerja sama macam yang lain tapi depa bole buat apsal la aku tak boleh?
·         Sentiasa mendengar apabila mereka bercerita
·         4 orang anak, memasing ada peel depa, aku cuba buat seadil yang mungkin  tapi…

Nanti aku tambah lagi bila ada idea yang baru. Banyak yang perlu aku ambil tau tapi aku sentiasa berasa processor aku ni terhad je..hmmm....

No comments:

Post a Comment